30 Nisan 2014 Çarşamba

Mac Carnal Instinct ruj..

Daha önce dayanamayıp burada anlattığım Viva Glam Rihanna ruju almıştım, Ruju aldığım akşam instagram hesabımda gösterdiğim zaman, zevklerimizin çok benzediği, üstelik de adaşım olan bir arkadaşım Magnetic Nudes koleksiyonundaki Carnal Instinct isimli rujun da çok hoşuma gidebileceğini söyledi. Ben de hemen ertesi gün Bağdat Caddesi mağazasından ruja baktım ve haklı çıktığı için de son kalan ruju aldım.

Magnetic Nudes koleksiyonunu çok beğenmekle birlikte bir fırça haricinde bir şey almamıştım, allık ve farlar çok güzel olmakla birlikte farların refill'lerinin olmaması ve artık allıklarım başımdan aştığı için almamayı tercih ettim. Ama rujlar söz konusu olunca dayanamıyorum işte.

Kırmızı alt tonlu bir kahve rengi ve hafif frost yapıda olduğu için de altın ışıltılar içeriyor. 

Rengi çok çok beğendim, tam bir kış rengi ve anlatmak için biraz geç kalmış sayılırım çünkü kış bitti, bahar da bitti bitecek. Bu ruj parlak kırmızı sevmeyenler için de kurtarıcı olabilecek kadar alt tonunda bir kırmızılık içeriyor. 

Rujun yapısına da rengi kadar bayıldım. Dudağı kurutan cinsinden değil ve oldukça kalıcı. Tabi rengin biraz bulaşma ihtimali oluyor bir şeyler yeyip içtikçe, o nedenle dikkatli olmakta fayda var. Tabi mutlaka bir de dudak kalemi istiyor. 


Özellikle içindeki minik ışıltılara bayıldığım ve çok sık kullanacağım bir ruj oldu. Mac media, riri woo, ruby woo gibi mat ve kupkuru rujlardan sonra Viva Glam Rihanna ve bu ilaç gibi geldi. Hatta şimdi dudağıma dolgu da yaptırdıktan sonra daha hoş duracağını sanıyorum..
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder