17 Şubat 2014 Pazartesi

Pastel Big n Black Maskara..

Makyaj Güncesi'nin burada bahsettiğim blogger buluşmasında Pastel tarafından yollanan kutudan çıkanlardan biri de Big n Black mascara oldu. Biz kadınlar istediğimiz gibi bir mascarayı bir türlü bulamadığımız için, yeni çıkan her mascarayı inatla denemeye devam ediyoruz. Bu mascarayı da hemen ertesi günden itibaren kullanmaya ve denemeye başladım.
Ambalajı dikkat çekecek gibi büyük ve sarı-siyah renklerde.

Fırçası silikonmuş ve bulaşmaz, topaklanmaz, lens kullanımı için uygundur gibi vaatleri var. Üst üste bir kaç kat sürülebildiği de belirtilmiş.

Böyle tombul görünümlü maskaralar beni gerçekten daha çok cezbediyorlar.

Fırçası silikon yapıda evet ama bu tombullukta bir maskaradan sanki biraz daha büyükçe bir fırça beklemiştim.


Evet üst resimde 2 kat, alt resimde 3 kat sürülmüş hali görülüyor. Vaat edildiği gibi akma yapmıyor, 3. katta hafif bir topaklanma olacakmış gibi ama çok da rahatsız edici değil. Tam siyahlık vermesi iyi, günlük kullanım için hoşuma gitti. Dolgunluk vermesi ve kıvırması iyi geldi bana çok uzatmadı kirpikleri sanki. Ya da ben çok zor beğenir oldum bilmiyorum, siz nasıl buldunuz?

Mascara uygun fiyatı nedeniyle de günlük makyajlarınız için iyi bir alternatif olabilir.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder