4 Şubat 2014 Salı

Avon'la Ruj Aşkına Sevgililer Günü Hediye paketi..

Geçtiğimiz hafta Avon'dan Sevgililer Günü için çok güzel bir paket geldi. Avon'un bu hediye gönderimlerindeki sunumu harika zaten, bu sefer de kocaman kalp şeklinde bir kutuda yollamış hediyelerini, hemen yeri gelmişken bir daha teşekkür ederim. 
Kutunun güzelliğine bayıldım, tabi hemen içini boşaltıp ruj kutusu yaptım bunu, artık bütün rujlarım elimin altında olacak.

Kutuya bayılmaktan içini açıp bakamadım önce. İçinde 3 adet Ultra Color Absolute serisinden ruj ve harika bir kupa bulunuyor. Kupanın kenarındaki ruj izi özellikle çok tatlı bir düşünce olmuş.

Gelelim rujlara, bu seri rujların kapakları şeffaf ve içlerindeki renk kolayca gözüküyor.

İsimlerine gelince; Red Velvet, Creamy Melon ve Pink Renewal.

Soldan sağa renkler..

Değişik bir ışıkta da görelim renkleri. 

Yakından görünüş, bu arada benim favorim Red Velvet oldu ve bekletmeden kullanmaya başladım. Diğer renkleri ise bahara saklıyorum. Sürümü çok yumuşacık bir ruj Red velvet ve hafif parlak bir bitişi var. 

Red velvet'in swatchlanmış hali. Turuncu alt tonlu sıcak bir kırmızı benim en sevdiğim tonlarda ve dudakta dağılma yapmıyor. Ayrıca nemlendirmesi de iyi.

Creamy melon swatch'ı, henüz kullanmadım bu rengi.

Pink Renewal, kesinlikle baharlık, pastel bir pembe.

Avon'un yeni Ultra Color Absolute Ruj serisini buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder