30 Eylül 2012 Pazar

Tırnak bantlarının kalıcılığı sorunsalı..

Dün akşam bahsettiğim gibi, sevgili DBMS Derya'dan tırnak süsleme bantları almış ve dün akşam da acele tarafından bir uygulama yapmıştım. O uygulamanın kalıcı olup, olmadığını soranlar oldu. Süsler tırnaklarımda yaklaşık 24 saat kaldı ve bu süre içinde aslında her şeyi de yaptım. Daha sağlam ve özenli yaptığım sol elimdekileri bu akşam üstü zorla ite kaka çıkardım resmen, ama daha özensiz yaptığım sağ elimdekiler ise gün ortasında çıkıverdi. Demekki dikkatli takmak gerekiyor, sağdan soldan uçları da kalkmaması lazım. Şu anda tırnaklarımda yine bu bant süsler var,  yine sol elim daha düzgün oldu ve çıkacağını sanmıyorum. Ama zaten bu tür süslerle bile olsa, aynı ojeyi bir gün kullanan biri olarak, benim için daha fazla kalıcı da olması gerekmiyor.

 Dün ilk yapılmış hali..


 Bugün saat 14.00 gibi..

 Tırnak bantlarım..


Akşamüstü saat 17.00 gibi, zaten bir saat falan sonra da çıkardım artık.

Ben oldukça memnun kaldım bantların dayanıklılığından, tabi ağır bulaşık veya ev işi gibi olaylara girilirse dayanıklılığını koruyacağını sanmam, ama bir tencere yıkadım bu arada birşey olmadı mesela.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder