19 Eylül 2012 Çarşamba

Missha BB Krem kazandım..

Geçen katıldığım çekilişlerden birinde bu güzel blogdan uzun zamandır denemek istediğim Missha BB Krem kazandım ve krem 2 gün sonra elime ulaştı. Tabi denemek ve öyle yazmak istediğim için de birkaç gün bekledim.
Öncelikle kremin faydalarından bahsedelim. Bir kere 42 SPF korumalı bir krem, yani benim gibi yüzünde leke oluşmaya müsait olanlar için yaz-kış kullanıma elverişli bir krem. Tanıtım broşüründe ayrıca kremin fondöten rengine sahip olduğu ve ayrıca üzerine pudra kullanmaya gerek olmadığı belirtiliyor. Bu krem ayrıca makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor ve içinde kırışık giderici bitki özleri bulunuyor, akne ve sivilce iyileştirme  özelliği de bulunuyor. Buraya kadar mucize gibi değilmi? Kremin orta derecede kapatma özelliği bulunuyor ve  suya da dayanıklı olduğu söyleniyor. Bunlar Missha'nın iddiaları, şimdi ben 3 gündür kullanıyorum, iki gün makyaj bazı üstüne, bir gün de bazsız kullandım. Baz olmadan kullandığımda bir rahatsızlık hissetmedim, güzel dayandı ama baz üstüne kullanılırsa daha güzel duruyor. Bana gelen, yani benim seçtiğim renk 21 numara, önce cildime çok açık kalacakmış gibi geldi ama sonradan dağılınca cilt tonumla çok güzel uyum sağladı.
Gerek yok denmesine rağmen 2 gün üzerine ince bir tabaka pudra da geçtim, öyle olunca gün boyu neredeyse hiç parlama yapmadı ki benim cildim yağlı-karma ve çok da terleyen bir insanım. Buna rağmen terleyince krem atılmadı suratımdan, bu bakımdan da çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Kapatıcılık konusunda kendisi de söylemiş zaten orta derecede diye, hakikaten de orta derecede, çok yoğun sivilce izi veya güneş lekesi kapatmaz ama hafif lekeler ve çilleri kapatır.
Bir de tani içinde anti-aging olarak adlandırılan sıkılaştırıcı maddeler bulunması ayrıca hoşuma gitti. Kısaca ilk Missha deneyimimden hoşnut kaldığı rahatça söyleyebilirim.


Yukarıda görüldüğü gibi cilde uymayacakmış gibi geldi krem önce ama yedirince tam da uyumlu oldu. Kremin fiyatı 59 TL. ve buradan bakıp inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum ve çok memnunum :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. @sevdas.. evet kullandığım kadarıyla iyi..

    YanıtlaSil