24 Eylül 2012 Pazartesi

Minik Sephora Alışverişi.

Hafta sonu Palladium tarafında işim olduğu için, işim biter bitmez kendimi Palladium'a ve ilk olarak da Sephoraya attım. Minik bir indirim hala devam ediyor ama çok az ve lüzumsuz ürünler kalmış hep, ama Benefit'in şöyle bir ürünü indirimdeydi, ben de denemek için aldım.


Ürünümüzün adı Firmology-The Science of Sexy Skin. Adından da anlaşılacağı gibi cilt dengeleyici ve sıkılaştırıcı bir krem. Yüz, boyun ve dekolte bölgesi için kullanılabilirmiş. Ben de 2 gündür kullanmaya başladım. Ama kesin bir yorumu ancak 2-3 hafta sonra yapacağım tabi. Fiyatı indirimde 50 TL idi. Üzerine bir de Black Card indirimi geldi ve 35 TL.'na geldi bana. 


Bir de hazır gitmişken şu daha önce gördüğüm ama denemediğim minik duş jellerinden alayım dedim. Çukulata, çilek ve tabiki de limonlusunu aldım denemek için. Dün de çukulatalıyı ilk olarak denedim, koku resmen bir adet vanilyalı çukulatalı pasta gibi ama malesef koku hi kalıcı değil. Ama neyse en azından duş güzel kokuyor, o da yeter. Fiyatı 1.95 TL. idi galiba ama bir indirim de buna oldu, daha aza geldi tanesi.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Duş jelleri çok şirinmiş:)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Limonlusunu ben de çok seviyorumm

    YanıtlaSil
  4. @kozmetikturu.. Evet renk renk bayildim ben de..
    @özge.. Tesekkurler..:))
    @onorr.. Daha onu denemedim ama eminim hatika kokuyordur..

    YanıtlaSil
  5. Duş jelleri çok tatliymis alıp denemek lazım. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  6. @koyukırmızı..evet hepsi de şeker gibi kokuyorlar..

    YanıtlaSil
  7. Sephora'nın indirimlerinden ben de hiçbir zaman yararlanamamışımdır....

    YanıtlaSil
  8. @NeclaŞölen.. denk gelirsem ancak bende.. yoksa her dakka palladiuma gitmem imkansız..

    YanıtlaSil