5 Eylül 2012 Çarşamba

Günün Ojesi.. Essence Snow White Doc..

Günaydın, yine günümüz aydın olamadı, yine kötü haberler aldık, ne kadar gidecek bu böyle bilemiyorum. İnsanın içi de kötü oluyor bütün ruhu da kararıyor. Umarım bu saçma kazanın sorumluları bulunarak hemen cezalandırılır.
Dün akşam üniversite yemeğimiz olduğu için geç geldim ve sabah da önüme gelen ilk ojeyi seçerek sürdüm. Şansıma o da parlak turuncu olan 03 numara Doc yani bizdeki adıyla bilgin. Serinin diğer renkleri gibi dikkatli bir sürüşle tek katta kapatıyor. İkinici katı sürecekseniz fırçaya çok oje almayın yoksa mutlaka iz yapacaktır. Kuruma hızı da oldukça iyi denebilir. Resimleri de görelim..



Neşeli bir ruh haline çok güzel uyacak, tam bir yaz ojesi. Ne yazıkki benim bugün için bütün keyfim kaçtı. :-(
Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben de istiyorum bu ojelerden hepsi harika burda bulamadım şanssızlık ama bu yaa.2 tane gratis var burada birinde essence satılmıyor diğerinde de bi halt bulunmuyor.ne çabuk tüketiyor bu hatunlar anlamıyorum yahu :(

    YanıtlaSil
  2. @bronzmakyaj.. evet ürünlerin bulunmamak gibi bir sorunu var malesef..

    YanıtlaSil