1 Eylül 2012 Cumartesi

Cumartesi ojesi.. China Glaze Surfin For The Boys..

İyi akşamlar herkese. Dün Efe Kozmetik'den ısmarladığım China Glaze neon ojelerim gelince hemen sürüp, yazmak istedim çünkü bugün o kadar çok oje aldım ki hepsini biran önce sürüp yazmak istiyorum. Neonların ilki Surfin for the Boys. Ben aslında tamamen kırmızı yani bayrak kırmızısı bir neon oje arıyordum, en yakın bunu buldum şimdilik ama bu renk aslında mercan-turucu karışımı bir renk. Ama Orange Knockout kadar parlak bir turuncu değil, daha çok mercana dönük. Bir katta kapatıyor ama neon parlaklığı için en az üç kat gerekiyor. Kurumada bir sorun yok ama ilk sürdüğüm zaman aceleden bozdum. Yeniden sürmek için çıkarmam gerekti ve çıkartmak normal ojelere göre biraz zor. Ama neonların güzelliği bu zorluğu gözardı etmeme yeter.Şimdi de resimleri görelim.






Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder