13 Kasım 2014 Perşembe

Sephora farlar..

Sephora'nın tekli farlarını hepiniz biliyorsunuzdur, benim de 1-2 tane var ama bu farlar aslında benim değil. Blog yazdığımı bilen bir arkadaşım bir kaç defa deneyip yazılarını yazayım diye bana ödünç verdi farları. 
sephora eyeshadow

Farların 3'ü de kendiliğinden bol simli farlardan, çünkü arkadaşım göz makyajında ışıltı-sim kullanmaya bayılıyor. 

sephora eye shadow
İsim ve numaraları görülüyor. Sephora farlarda isim olduğu ilk defa dikkatimi çekti ve de çok şirinmiş isimleri. 

sephora eyeshadow
Alttaki beyaz benim sık  kullanabileceğim gibi bir renk değil, zaten muadili de var bende ama diğer ikisini çok sevdim. Özellikle Pop Idol harika bir renk, kendime de alsam diye düşünmüyor değilim.

sephora eyeshadow
Farlar yapı itibari ile çok yumuşaklar, fırçaya alırken bir miktar tozlanma ve dökülme yapıyor. Sürülürken de biraz uçuşabiliyorlar ancak göz altına dökülme gibi bir problemle karşılaşmadım ben.

sephora eyeshadow

Pigmentleri orta karar, bu tarz faralrı ben daha çok seviyorum, fırça ile yoğunluğunu arttırarak istediğim koyulukta uygulama yapmama imkan veriyor.

Bu yazıyı hazırladıktan sonra fark ettim ki elimde pop idol dupe olmasa da çok benzeyen hatta daha iyi diyebileceğim bir farım varmış, Nars Night Rider. O farı uzun zamandır kullanamdığım için unutmuşum, hemen yeniden kullanıma aldım. Haftaya da ondan bahsedeceğim blogda.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder