27 Kasım 2014 Perşembe

Gosh BB Pudra..

Daha önce burada bahsettiğim #goshgratiste lansmanında tanıştğımız ürünlerden biri de Gosh'un BB pudrası oldu. Bu aralarda bu BB pudra işine taktım, MUFE'nin HD sıkıştırılmış pudrasını bulamayınca onun yerine bir şeyler aramaya başladım ve bu pudrayı da derhal mercek altına aldım.
Gosh BB pudra

Öncelikle pudranın özellikleri içinde doğal, matlaştırıcı ve nemlendirici olması var. 


Gosh BB pudra

Bana gelen rengi 04 numara bej, önce çok mu koyu olur nasıl olur dediğim bir renk, ama hiç de öyle olmadı, cildim ile tam bir bütünlük gösterdi.

Gosh BB pudra

İçini açınca böyle siyah bir pudra ponponu da çıkıyor ama ben sadece koruyucu olarak kullanıyorum bunu. Bunlarla asla eşit uygulama yapılamıyor çünkü.

Gosh BB pudra

Evet rengi koyu değil, benim buğday tenime bire bir uyum sağladı. Alacaksanız mutlaka deneyerek alın. Dokusu kadife gibi, yumuşacık ve gerçekten de mat bir bitiş sağlıyor. Ayrıca oldukça da doğal duruyor. Nemlendirme özelliğine bir şey diyemiyorum çünkü zaten her makyaj öncesi bol nemlendirici uyguluyorum yüzüme.

Gosh BB pudra

Rengi bu şekilde, aslında neredeyse renk vermiyor diyeceğim ama tam da öyle değil aslında çünkü hafifçe renk de veriyor. Kesinlikle kapatıcılık  beklemeyin, ama BB krem mantığı ile renk eşitlemesi yapıyor tabi ve bu da benim için yeterli.

Lansman gününden beri her gün kullandığım pudranın an itibari ile dibini görmüş vaziyetteyim, daha bitmesine çok var ama ilk indirimde hemen aynısını yedeklemeyi düşünüyorum. İndirimsiz  fiyatı sanırım 40-50 TL. gibiydi. Bu pudraları bütün yüzü veya T bölgesi yağlı herkese tavsiye edebilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder