8 Kasım 2014 Cumartesi

Esssence Effect eye pencil..

Essence Türkiye'ye geldi geleli standları hiç tam olarak dolu görmedim ben, yine bu son deli indirimde de herkes bulduğunu kapmış. Ben de yeni gelen bu effect göz kalemlerinin metalik mor rengini tesadüfen bulunca zaten de indirimde hemen aldım.
essence effect eye pencil


Gözümün üzerine genelde siyah-kahve veya mürdüm gibi tonlar tercih etsem de göz altı kirpik dibine                                         böyle canlı, hatta ışıltılı neşeli renkler sürüyorum. 

essence effect eye pencil

 Her ne kadar gold (altın) rengi ile alakası yoksa da ismi  çok şirin gold digger,
essence effect eye pencil

Rengi tam bir parlak metalik mor, çok sevdim ama içinin de dışındaki parlak pembeden olmasını tercih ederdim hatta alırken de görmediğim için biraz da öyle ummuştum.

essence effect eye pencil

Metalik ve çok net bir mor, oldukça kolay sürülüyor ve çok kalıcı, bütün bir gün değil ama 5-6 saat dağılma olmadan silinmeden kaldı gözümde ki bu bir rekor benim için. Özellikle soğukta  sabahtan başlıyor gözüm sulanmaya ve kalemlerim akmaya. Bu kalemde öyle bir problem yaşamadım. 

İndirimde aldığım için kaça aldım, normal fiyatı nedir hiç hatırlamıyorum, olsa olsa 2-3 TL'ye gelmiştir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder