11 Kasım 2014 Salı

Ekim Ayı Bitenler..

2014 senesi bitiyor arkadaşlar.  Kasım ayı geldi bile, yıl bitmeden eski ürünleri bitirelim, temizlik yapalım, yenilere yer açılsın diye yine hızlı çalıştım ve baya bir ürün bitirdim. Bu sefer neredeyse hiç bir ürünüm çöpe de gitmedi, 2 ürün dışında hepsi hem de dibine kadar bitti.
cilt bakımı

En yukarıdan soldan başlarsak; Neutrogena yağsız nemlendirici gerçekten başarılı ve yüzü matlaştıran, yağlandırmayan, sivilce yapmayan bir ürün. Elimdeki nemlendiriciler azalırsa alabilirim. Loreal 3 etkili makyaj temizleme sütü, yine kapağı sıkıntılı ama temizlemesi falan iyi alınabilir. Sephora nemlendirici su, seviyorum bunu, elimde yedeği var ama şu anda başka bir ürün deniyorum. 
Hemen yanında Mama mio body buff yani peeling ürünü var, kokusunu falan çok sevdim. Lila Kutu'da satılıyor, yazısını da yazacağım ayrıca. Nuxe'un deneme boyu bir kremi, güzel fena değil ama çok kremim var şu anda. Pure Beauty yüz temizleme köpüğü, köpük değil aslında kremsi bir ürün ama cildi çok güzel temizliyor, gıcır gıcır denilen cinsten tam. 
Onların yanında hemen Avon sivilce karşıtı sprey, pek işe yaramıyor, oğlum sırtındaki sivilceler için kullandı. Minik bir Bioderma sebium, bahsetmeme gerek yok, ve Ixora oje temizleyici, güzel pompalı bir ürün, içinde aseton yok ve fena da çıkartmıyor sevdim, alınabilir.
Valentina makyaj bazı, Gratis'de satılıyor, çok ucuz, fena da değil ama paraben içeren bir ürün, yazısını buradan okuyabilirsiniz. Shiseido'nun BB kremi, çok sevdiğim bir BB kremdi ama artık bitti maalesef, yeniden almam çünkü oldukça pahalı bir ürün.  Yazısı burada mevcut.. Yine şahane bir ürün bitti ve yenisini de alamayacağım çünkü Too Faced TR'den kaçtı, neyse yerine The Balm var yerine neyse ki. Sadow Insurance yazımı da buradan okuyabilirsiniz.
Son olarak denediğim en iyi nemlendirici kremlerden biri Ida Kew'a ait, yüz yağı biraz ağır geldi ama nemlendirici kesinlikle yeniden alınabilir listesinde.

cilt bakımı

Teoxane'ın estetik ameliyat, yüz yaraları, yanıklar gibi iyileşme süreçlerinde kullanılabilen 3'lü krem setinin deneme kiti, tabi bir şey söylemek zor ama içindeki balmın yapısını çok beğendim. 
Essence pureskin sivilce kurutucu, oğlum bundan memnun ama hiç bir Gratis'de bulamadım yenisini. Cyrene günlük cilt aydınlatıcı tonik, daha önce tam boyunu kullanmıştım, yeniden alacağım. Caudalie serum yeni bitti ve yazısını da daha yeni yazıdm, gerçekten güzel memnun kaldım.
Farmasi köpük el sabunu, yüz temizleme ürünlerinde de sıvı sabunlarda da köpükten hoşlanıyorum, bunu da sevdim ama hiç biri bereketli değil o ayrı. John Frieda şampuan, güzeldi indirimde alınabilir. Nereden aldığımı hatırlamadığım bir krem, bu ay çöpe gidenlerden biri buydu.
Chanel chance ve Caudalie parfume divine, çok güzel kokan parfümlerdi, özellikle Caudalie'nin bittiğine üzüldüm, yazısı buradaydı.

cilt bakımı

Real Techniques makyaj süngeri, bir diğer yüz temizleme süngeri ve fırçası artık eskidi ve atıldı. TBS lip balm, Rimmel London scandal eyese maskara, Revlon jel allık da sevdiklerimden, Dior makyaj bazı ise kıvamı değiştiği için çöpe gitti maalesef.
Yine testerlar, temsili olarak pamuk ve ıslak mendiller de bitti. Testerlardan tek bahse değen Missha'nın BB kremleri, bana hep biraz grimsi geliyorlar ama verdikleri his güzel seviyorum.

Yılbaşına kadar artık çok ihtiyacım yoksa bir şey almayı düşünmüyorum, o zamana kadar da düzenli kullanıp baya bir şey bitirmeyi planladım, project pan gibi değil ama niyetine girdim bakalım ne kadar başaracağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder