7 Kasım 2013 Perşembe

Sigma F 84 Angled Kabuki..

Aldığım Sigma F80 fırçadan çok memnun kalınca farklı bir satıcıdan bir de F84 aldım. Sigma fırçalar hakikaten ününü ve fiyatını hak eden ürünlermiş. Her ikisini de severek kullanmaya başladım. Sigma F80'i başka bir satıcıdan almıştım fiyatı farklıydı bunu da 62 TL.'ye aldım. Bana çok yakın oturduğu için de elden teslim alarak kargo ücreti de ödemedim. 
Sigma F80 gibi bu da tombul, oldukça sık kıllı ama kılları yumuşak bir fırça.

Fırça ile fondöten, kapatıcı, BB krem vb. sürmekten çok blender işlemi yapıyorum ben, sürdüğüm allık-aydınlatıcı-bronzer ürünleri birbirine blend etmek için kullanıyorum ben bu fırçayı, çok da rahat oluyor. Bu tarz bir fırçam daha vardı, tabi onun fiyatı daha uygun ama ikisinin karşılaştırmasını da yapacağım.

Blend işleminden ayrıca, krem allık sürme işleminde çok başarılı bulduğum bir fırça, tabi fondöten de uygulanabilir bununla ama ben pek tercih etmiyorum.

Fırçanın açılı kenarları, yüzün değişik yerlerine uygulama yapmaya da olanak veriyor. Ama kalınlığından ötürü mesela fondöten sürülüyorsa burun kenarına veya kapatıcı uygularken de aynı şekilde burun kenarına, göz altına uygulama yapmak çok pratik değil.

Blend işleminde çok başarılı olduğu için direk bu işe ayırdım bunu diyebilirim artık.

 
Kıllarının sıklığı kullanılan pata krem tarzı ürünlerin yutulmasını engelliyor. F80 fırça gibi ürünü çok yutan bir fırça değil kesinlikle.

Böylece F serisinden en istediğim 2 fırçayı da aldım, sırada kesinlikle F82 ve belki F86 da var. Bakalım eğer abeautyblogg'da onları da bulursam neden olmasın?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder