21 Kasım 2013 Perşembe

Benefit Girls Meet Pearls..

Benefit'in Primping with the Stars setinden çıkan ve yine işte fena değil ama çok da lazım değil diyebileceğim ürünlerden biri de Girls Meet Pearls isimli krem aydınlatıcı oldu. Bunun çok merak edeni varmış ben de ediyordum, bu set sayesinde tanışma ve deneme imkanı buldum iyi oldu.
Yine 7.5 ml.'lik mini boyuna rağmen asla bitmeyecek ürünler kategorisinde, o kadar az kullanılıyor ki asla bitiremem ben bunu gibi geliyor. Bu ara sürekli kullanıyorum daha tüpte en ufak bir çökme olmadı.

Şu kadar, hatta bundan da az alıp kaş altına ve elmacık kemiklerinin üzerine uygulama yapıyorum, Yine hafif bir ıslak görüntü vererek çok doğal bir aydınlık sağlıyor. Bu ürünü bitirmenin tek yolu, primer veya fondöten ile karıştırarak bütün yüzünüze uygulamak olabilir. Ama aynı şeyi Essence'in My base isimli primerı ile de yapıyordum, o da çok hoş bir görüntü veriyor.

Aydınlığı gerçekten çok doğal, cilde sağlıklı ve hafif bir ışıltı veriyor. Ama yine de tam boyunu alacağım bir ürün değil maalesef.

Tam boy fiyatı Benefit'in diğer bir çok ürününde olduğu gibi 99 TL.'dir diye tahmin ediyorum. Ama az kullanırım başka da aydınlatıcı almam diyorsanız alıp bunu kullanabilirsiniz tabi, ben bunu bitirdikten sonra yine My base ile devam edeceğim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder