7 Kasım 2013 Perşembe

H&M Blusher..

HM'den alıp, daha önce  bahsettiğim orta seviyedeki Smoky paletinden sonra gerçekten başarılı bir ürünü var şimdi sırada anlatacağım, bu güzel gül desenli allık.
Gerçekten sırf deseni için bile alabilirdim bunu ki aslında öyle oldu, görür görmez testerına bile bakmadan sepete attım. Fiyatı da 8-9 TL. gibi olması lazım, fişte her şey farklı yazılmış anlamak mümkün değil. Mesela iki adet "alışveriş sepeti" diye bir şey yazmışlar ki aslında bunlar oje..:-)))

Şunun deseninin güzelliği beni benden aldı resmen, içinde her renk var ve harika görünüyor. Ambalajı da bu fiyat için nispeten çok iyi görünümlü. 

Altından böyle minik bir uygulama fırçası da çıkıyor, bana Physcians Formula fırçalarını hatırlattı biraz. Fırçayı kullanmadım, sanırım da kullanmam ama dursun belli olmaz.

Ürün oldukça pigmentli, uygulama yaparken dikkatli olmak lazım. Ben Real Techniques blush brush veya Nars tapered kabuki  ile sürüyorum,  ne kadar ürün aldığımı da kontrol edebiliyorum bu şekilde.

HM'de her marka gibi orta karar veya kötü ürünleri olabilen bir marka tabi ki, high-end markalarda bile var bu durum. Umarım kaliteyi arttırırlar ve daha çok ürünü Türkiye'ye getirirler. Bu allığa gelince, eğer allığın kırmızı rengi sizi korkutmuyorsa mutlaka alıp deneyin derim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder