25 Ekim 2013 Cuma

Yeni Mim..

Mimleri zevkle okumakla birlikte yapmayı genelde unutuyorum, ya ofis dışında oluyorum IPad'den yapamıyorum ya da işim oluyor ve arada kaynıyor. ebrumakeup blogunun sahibesi dün beni mimleyince hemen dedim hazırlayayım bu sefer unutmadan.. Bu sefer konu seyrettiğimiz yerli diziler, ama ben hiç, gerçekten hiç yerli dizi izlemiyorum. Onun yerine dedim seyrettiğim yabancı dizileri göstereyim, hem de değişiklik olsun.


Öncelikle bu aralar fena sardığım Digitürk dizimax vice kanalında oynayan The Fall isimli dizi var. İnanılmaz bir gerilim ve her hafta merakla bekliyorum. Başrolde The X Files dizinin meşhur Scully'si Gillian Anderson var. Gerilimden hoşlanıyorsanız mutlaka tavsiye ederim..


İkinci olarak yine Digiturk'de ama drama kanalında oynayan The Borgias isimli dizi var. Bu dizi de bir nevi gerilim ama aşk entrika savaş sex her şey var dizide, zaten başrolde Jeremy Irons var, o bile yeter bana.


3. olarak orijinal CSI dizisini öneririm. Bütün versiyonlarını seviyorum ama Las Vegas'da geçen bu serinin yeri apayrı bende. Rerunlar da dahil olmak üzere hepsini izliyorum.


4. olarak muhteşem Winchester kardeşlerin iblis avladığı, meleklere kafa tuttuğu çok ama çok eğlenceli bir dizi olan Supernatural var. Hastasıyım, 9. sezon başladı ama bir kaç bölüm biriksin de üst üste seyredeyim, kafa yapayım diye daha dokunmadım bile.


Son olarak gerilimden ve cinayetten sıkıldıysanız son zamanlarda izlediğim en keyifli dizilerden birini önerebilirim size, Dizimax Comedy'de Vicious isimli İngiliz dizisi, inanılmaz keyifli bir kara komedi, oyuncuları mükemmel, İngiliz aksanını hiç saymıyorum bile..

İşte benim bu ara keyifle izlediğim dizilerden bazıları bunlar, mimi yapmak isteyen herkes yapsın böylece yeni diziler de keşfederiz ne güzel olur.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder