21 Ekim 2013 Pazartesi

Yeni Kutlama Çekilişi Başlıyor.. KAPANDI.....

Instagramda takip edenler biliyor bayramdan sonra hem blogda hem de instagramda 2 yeni çekiliş başlatacağımı duyurmuştum. Blog çekilişim başlıyor, instagram ise akşama başlayacak, hem burada hem de orada çok güzel hediyeler hazırladım.

Öncelikle blog çekilişinin hediyelerine bakalım. HM'in çok cici, gül dokulu bir allığı ve lip glossu kendime alırken size de aldım.  Watsons indiriminden yine sizin için de aldığım Maybelline ruj, Essence 4'lü far paleti, bir adet oje, Golden Rose simli eyeliner, yine bu sıra kullandığım Benri Hindistan cevizi kokulu el kremi, tabi hepsi şirin bir makyaj çantasının içinde gelecek.


Yakından görelim. HM allığı yakında blogda yazacağım. 

Maybelline ruju renk görülsün diye açtım, denenmemiştir. Diğer ürünler de zaten ambalajlarındalar.

425 numara Fresh Apricot rengi, Maybelline'in bu rujlarını çok sevdim, umarım siz de beğenirsiniz.

Çok sevdiğim Essence stuck on you isimli oje ki kendisi tam sonbaharlık bir renk. 

Çok sevdiğim Hindistan cevizi kokulu el kremi ve LOVE yazılı makyaj çantası.

Bir de yine yeni aldığım, rengine bayıldığım için geri dönüp bir tane de çekilişe yani size aldığım ama asıl resimde göstermeyi unuttuğum HM jumbo lippencil, açık olduğuna bakmayın bu benimki, diğeri kutusunda ve hiç açılmadı. 

Şartlar yine aynı, blog ve bloglovin izleyicisi olun ve lütfen blogu izlediğiniz ismi bana yazın, bu şekilde zaten çekilişe katılmış olacaksınız. Çekilişi bir sosyal ağda (blog, twitter, facebook, instagram) duyuranlara + 1 hak vereceğim. Ancak kapalı hesapları göremediğim için dahil edemeyeceğim lütfen anlayış gösterin, eğer hesabınız kapalı ise sadece blogu izlemeniz 1 hak ile çekilişe katılmanızı sağlayacak. Hepsi bu kadar, eğer instagram çekilişime de katılmak isterseniz instagram hesabımı takibe almayı unutmayın. 
Çekiliş 1 ay sürecek ve 21 Kasım'da sona erecek, sonra bir ara ve yılbaşı çekilişi yapacağız. Şimdiden herkese bol bol şans diliyorum.
Sevgiler..


KAPANDI..
HERKESE TEŞEKKÜRLER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder