7 Ekim 2013 Pazartesi

Watsons Restoring Skin Oil..

Daha önce burada anlattığım Bio-Oil deneyimimden sonra ders almamış olacağım ki SuperDrug markası ile Watsons'ın kendi getirdiği ve neredeyse Bio_oil'in 1/3'ü fiyata sattığı cilt yenileme yağını da alıp denemeye başladım. 
Yarıya kadar da geldiğime göre bir yorum yapmanın zamanı gelmiş artık. Biliyorsunuz, Bio-Oil öyle aman aman bayıldığım bir ürün olmadı, yüzüme kullandığımda sivilcelenme ve yağlanma yaptı, ancak bacaklarımda kullandığımda rahat ettim. Bunu da aynı şekilde kullanıyorum, yüzümde kesinlikle denemedim, her banyo sonrası özellikle çok kuruyan bacak üstlerine ve kullarıma sürüyorum. Vücudum yine hafif nemliyken kullanıyorum ki cilt yağı daha güzel emsin.

Yine cilt çatlaklarını önleyici ve nemlendirici özelliği var deniyor bende çatlak yok ama vücudum hakikaten çok kuru, o yüzden bazen nemlendiricileri resmen üst üste kullanıyorum ancak yetiyor.

Bio-Oil 60 ml.'di bu 75 ml. Fiyatı 7.5 TL. ya da o civarda bir şey, Bio_oil 25 TL. gördüğüm, denediğim kadarı ile ikisi de aynı işi yapıyor ve hatta bu daha güzel kokuyor, daha güzel emiliyor ve emildikten sonra ciltte yağlı his de bırakmıyor.

Bio_oil'den çok memnun olanlar da var biliyorum, onların da bu yağı deneyip aradaki farka bakmalarını isterim. Benim kullandığı, gözlemlediğim kadarı ile kesinlikle bu daha iyi diyebilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder