23 Ekim 2013 Çarşamba

HM Kozmetik Alışverişi..

Bayram öncesi HM Brandium şubesine bir ziyaret düzenleyip, yeni bir şey gelmiş mi diye bakmıştım ki gelmiş. Ama yine pek çok şey bitmişti. En beğendiğim ürünler olarak bunları aldım. 
Smoky Eye Shadow paletin bu rengi tek kalmıştı, çok beğendim, fiyatı 10 TL. gibiydi sanırım. Üzeri gül desenli allığa bayıldım, tek renk ve inanılmaz pigmentli bir tane kendime bir tane de çekiliş için aldım. LipPen yine aynı şekilde çok pigmentli ve iki tane kalmıştı ikisini de aldım. Lip Gloss çok hafif renk veriyor, ama dudağı güzel parlatıyor, yine 2 adet aldım. Honey&Sugar lip treatment yani lip balm denemek için aldıklarımdan, fena değil gibi. Göz altı kapatıcısını son anda gördüm ve aldım ve oldukça da memnun kaldım. Bunların hepsini detaylı da yazacağım tabi.

Bu makyaj çantasını yaklaşık 500 makyaj çantam olmasına rağmen yine dayanamayıp aldım. Üzerindeki desene bayıldım. Fiyatı 6.95 TL. 

HM makyaj koleksiyonunu çeşitlendirdikçe alınacak daha güzel şeyler bulabiliyoruz, umarım daha çok çeşit getirmeye devam ederler..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder