24 Haziran 2013 Pazartesi

Tuhaf Bir Alışveriş...

Geçen hafta bir blogda, şimdi ismini unuttum kusura bakmasın Kadıköy Hasanpaşa'da havaalanlarında, uçaklarda unutulan eşyaların satışının olduğu bir mağaza olduğunu okudum. Tabi derhal kendisiyle konuşup, mağazanın tam yerini öğrendim ve cumartesi günü de çok işim olmasına rağmen kendimi mağazaya attım. Yeri çok kolay, bilenler için Kadıköy Belediyesi'nin ana giriş kapısının tam karşısında diyebilirim. İsmi Şevval mağazanın ve dışarıdan çok kötü görünüyor ama inanmayıp girin mutlaka yolunuz düşerse çünkü içeride çok şey bulmak mümkün. Bir kere insanların neler unutmuş olabileceğine inanamayacaksınız. Uçak koltuklarının numaraları yazılmış halde makyaj çantaları, parfümler ve bir sürü ıvır zıvır var.
Kozmetik ürünlerinin konduğu koca sepet içinde karıştırıp bunları buldum. Smashbox Photofinish Primer, ambalajı bile açılmamış halde 10 TL., Revlon Airbrush fondöten, 3'de 2'si dolu ve ambalajı pisti ama temizledim tabi ve 5 TL. Estee Lauder Futurist Anti-aging fondöten testerı 15 ml. galiba ve 5 TL. idi. Aslında daha pek çok şey vardı, neler neler anlatamam ama vaktim çok olmadığından detaylı inceleme yapamadım. Hepsi yeni, sadece makyaj çantasında gezmekten biraz kirliydiler.

Neredeyse ağzına kadar dolu kremler, hem de baya pahalı markalardan, ayrıca çeşit çeşit  fondötenler, ağzına kadar dolu parfümler, pudralar, makyaj çantaları, hırkalar, paltolar vs. vs. Ben resmen inanamadım buna. Gidilip seçilirse iyi şeyler bulmak mümkün, bu arada işleten hanımla da muhabbet ettim. Unutulan mallar bir süre bekletiliyormuş sahibi gelir alır diye, o sürede gelip alan çıkmazsa ihale ile satılıyormuş bu mallar. İşte bu hanım da o şekilde almış bunları. Sürekli bir şeyler unutuluyor ve sürekli de mal getiriyorum dedi bana. Tatilden döner dönmez ilk işim gidip yeniden incelemek olacak orayı. Ayrıca free shop fiyatına, hatta daha ucuz parfümler ve elektronik eşyalar da bulunuyor. Yolunuz düşerse bir uğrayın, mutlaka bir şeyler bulursunuz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder