18 Haziran 2013 Salı

BeeBeauty Peeling..

Gratis'de bulunan Bee Beauty'nin Vanilla-Cheese Cake aromalı vücut peelingini uzun zamandır duyuyorum, okuyorum ve mutlaka da denemek istiyordum. Gratis hafta sonu Babalar Günü için %40 gibi sevimli bir indirim yapınca hemen peelinigi aldım. Eve gider gitmez merakımdan açıp kokladım ve hayran oldum. Zaten ne kadar vanilyalı, hindistan cevizli, şekerli ıcık cıcık kokan şey varsa hepsine bayılırım, buna öldüm resmen. Ertesi gün bir tane daha almak için gittiğimde bu seriden hiç bir şey kalmamıştı maalesef. Ama ilk gördüğüm yerde stoklayacağım. Zaten normal fiyatı da 13 TL. çok da fazla bir şey değil, hiç indirim bekleyemem bu güzellik için.
Koca bir kutu, 200 ml. var sanırım içinde ama uzun bir ömrü olmayacak çünkü kokusundan ötürü foşu foşur kullanılacak, kullandığım bir ürün. Üstelik kokusu da duştan çıktıktan sonra da devam ediyor. Sürekli kollarımı kokluyorum ne hoş.. Duştan çıktıktan sonra verdiği his ise bebe yağından daha az bir yağlanma ve nemlilik hissi ama o yağlı his uzun sürmüyor. Verdiği parlaklık uzun süre devam ediyor. Üstüne bir de body butterını da sürünce tadından yenmiyor.

Cumartesi günü alıp, hemen kullanmaya başladığım peelingim şu anda böyle parmaklanmış vaziyette..
Ömrü ancak 15-20 gün vefa edecek bu gidişle..

Bu peelingi tabi bu tür kokulardan hoşlanan herkese tavsiye ediyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder