26 Haziran 2013 Çarşamba

Real Techniques Expert Face Brush..

Daha önce DBMSKozmetik'den yaptığım son Real Techniques alışverişimden bahsetmiştim. Aldığım fırçaların en iyisini sona sakladım. Expert Face Brush hem yerli hem de yabancı bloglarda çok gördüğüm ve çok övgü alan bir fırçaydı. Benim de fırça serim içinde eksik kalan neredeyse tek fırça bu olduğu için DBMSKozmetik'e gelir gelmez hemen ayırttım ve aldım. Aldığımdan beri de neredeyse sadece bu fırçayı kullanıyorum. 
Son aldığım fırçalar, Expert Face Brush ve Foundation Brush..

Bir kere ucunun geniş ve hafif yuvarlak olması fondöten uygulamasında çok büyük kolaylık sağlıyor. Biliyorsunuz elimde epey bir fondöten fırçası var, Mac ve Dior marka fondöten fırçalar da buna dahil yine de bu fırçayı şu anda hepsinin önüne koymuş durumdayım. Sabah çok kısa sürede hazırlanmam gerektiği için uygulama kolaylığı açısından elim hep buna gidiyor. 

Elimin üzerine aldığım az bir fondöten veya BB kremi hafif tampon hareketlerle bütün yüzüme rahatça uygulayabiliyorum. Her iki günde bir bebe şampuanı ile yıkıyorum ve sadece evet sadece 1 tanecik kıl döktü şu ana kadar.

Kılları sık ama son derece yumuşak, fondötenden başka istenirse göz altı kapatıcı da acil durumlarda uygulanabiliyor. 

Fondöten sürmem ben bu fırçayla diyenler için de çok güzel bir dağıtma fırçası olabilir. Sabah allık-aydınlatıcı-bronzer üçlüsünü sırayla sürdükten sonra bu üçünü keskin hatlardan kurtarmak ve iyice yedirmek için de çok rahatlıkla kullanılabilecek bir fırça. Benim bu iş için başka bir fırçam var onu da en kısa zamanda yazacağım.

Expert Face Brush şu ana kadar Real Techniques fırçalar içinde en memnun kaldığım fırça olduğu için gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Gerek DBMSKozmetik'den gerek TR'ye gönderim yapan Amazon gibi yurt dışı sitelerden alabilirsiniz. Eminim aldığınıza çok memnun kalacaksınız.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder