4 Mart 2013 Pazartesi

Yeni Mim..

Sevgili Kozmetik perisi beni mimlemiş. Bakalım neymiş..


1-En son kime yalan söyledin,neden?

Günlük beyaz yalanları saymazsak öyle büyük bir yalan hatırlamıyorum son zamanlarda. İş yerine hastayım  falan demiş olabilirim.

2-Biz okumuyoruz  farzet, kendine bir itirafta bulun.

Bazen insanlara hiç tahammül edemiyorum, hele de anlayışları kıtsa..

3-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

İşe ilk başladığım zaman mesleğimle ilgili fazla çalışma alanı yoktu ve mecburen kamu sektörünü seçmek zorunda kaldım. Şu anda da mesleğim dışında her şeyi yaptığım için pek de istediğim iş diyemeyeceğim.

4-Mutlumusun?

Genel olarak evet, kendimi mutlu edeceğim bir sürü uğraşım ve arkadaşım var çünkü..

5-Keşke?

İtiraf ediyorum keşke bir çocuğum daha olsaymış...

6-Sence ideal eş nasıl olmalı?

Bunun bir tarifi yok, herkese göre değişir, zaten böyle bir konuda bazılarının yaptığı gibi de ahkam kesmekten hoşlanmam. İnsanı mutlu eden kişi doğru kişidir ve idealdir bence.

7-Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

İstanbul'da yaşıyorum ve çok büyük bir karar değişikliğim olmazsa burada yaşamaya devam etmek istiyorum.

8-Seni en çok ne mutlu eder?

Bazen kendi kendime zaman geçirmek beni mutlu ediyor, bazen de arkadaşlarımla zaman geçirince çok mutlu oluyorum.


9-Korkuların neler?

Ayıp olacak ama karanlıktan ama zifiri karanlıktan gerçekten çocukluğumdan beri korkarım.


10-Hayatında en çok utandığın an?

Öyle çok çok utandığım bir an aklıma gelmiyor şu anda.


11-Kendinde en sevmediğin özellik?

Bazen çok aceleci davranıyorum ve düşünmeden konuşuyorum bu da beni zora sokuyor.


İşte böyle..
Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder