8 Mart 2013 Cuma

Essence BB Krem..

Dün izinli olduğum için bir pazar turu atıp, sonra da caddeye indim. Tabi caddeye inince mutlaka bütün Gratis'lere ki yolumun üzerinde 3 tane var ve Watsons'a uğramadan olmaz.  Watsons'da yeni bir şey yoktu ama Apocalips Lip Glossları deneme fırsatı buldum ama Luna'nın testerı burada da yoktu malesef. Daha sonra Şaşkınbakkal Gratis'de bir de baktım kiii Essence BB Kremler gelmiş, tabi hemen bir tane edindim. Ancakk yine önemli bir konu tester yoktu. Şimdi bu Gratis dene beni sloganı ile her şeyin testerını koyuyordu önceleri, şimdi son zamanlarda ben Gratis'de eski ürünler hariç hiç bir şeyin testerını bulamaz oldum, watsons bu konuda Gratis'i geçti, genelde çoğu ürünün testerı oluyor. 
Neyse bu tester konusuna takıklığımı biliyorsunuz, geçelim bunu asıl konuya gelelim. Essence BB kremin 3 tonu mevcut, ben 02 natural rengini aldım. Ara tonlar bu renk skalası yüzünden problem yaşayacaklar gibi çünkü diğer iki tonu tam inceleyemedim ama ya çok açık ya da çok koyu gelecek gibi duruyor. 

 02 Natural tonu pembe alt tonlu hafif grilik içeren bir renk. Buğday tenlilere sanırım uyacaktır, beyaz tenlilerde sanırım çok kül kül duracaktır. Kapatıcılığının çok az olduğunu, ancak cilt tonu ile bütünleşip rengi eşitlediğini belirteyim. Cildinizde çok problem varsa muhtemelen beğenmezsiniz. ama  üzerine toz bir fondöten ile kapatıcılığı artabiliyor. Ayrıca yağlı T bölgemde parlama yaptığı da dikkatimi çekti, bu nedenle üzerine zaten bir sabitleyici-matlaştırıcı uygulamak şart.Çabuk sabitlendiğini ve ciltte çok fazla yağlı bir his bırakmadığını da belirteyim. Bütün cilt tipleri için kullanmadan önce iyi bir nemlendirmeye ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

 Elimin üzerindeki dövmede kapatıcılığının ne kadar az olduğunu görebilirsiniz. Ancak yüzümdeki cilt tonu eşitsizliklerini kapattı.  İlk resimde tamamen elimin üzerine yedirilmiş halini ve  sağ en altta üzerinden pudra ile geçilmiş halini görebilirsiniz.
SPF 30 içerdiği ve içinde yağ ve parfüm de barındırmadığını da söyleyelim. Gerçekten de kokusu hiç yok, bu kokuya karşı hassas olanları memnun edecektir.

Gratis'lerdeki Essence standlarında son zamanlarda hissedilen boşluk sanırım bu ay itibariyle yeni ürünlerin gelmesi ile dolmaya başlayacak. Zaten Muhteşem ve Kudretli Oz koleksiyonu da Mart ayı içerisinde gelecekmiş. Sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler.

10 yorum:

  1. Bb krem sorunsalıı aldı başını büyüdü gitti,artık sıkıldım açıkcası,hangi birini alıp deneyip bitirelim bilemiyorum ayrı mesele(:
    Bu essence stadında stik sıvı concealerinı gördüm denedinizmi siz?

    YanıtlaSil
  2. @minamati.. Evet çok fazla bb krem var herbiri büyük vaadlerle geliyor ama beklenti karşılanmayınca denemeye devam ediyoruz.. Gördüm onları denedim ama almadım maybelline'e benziyor tek rengi var fena değil watsonsdan farklı bir kapatıcı almıştım aynı tarz onu da yazayım da değerlendir hepsini..

    YanıtlaSil
  3. Evet boş essence standları dolmaya başladı :)) yeni çeşitler eklemişler, kadınlar gunü indirimine Gratis bu markayı dahil etmemiş kısmen üzüldüm, ama yeni ve uygun fiyatli urünleri görmek guzel, tanıtım için Teşekkür ^^

    YanıtlaSil
  4. @gülbeşeker..evet 3D farlar da gelmişti ama daha alıp denemedim

    YanıtlaSil
  5. Audrey-Aslında 3-4 rengi vardı aynı şeylerden bahsetmiyormuyuz acaba linki burda bir bak genede emin olalım...
    http://www.koyukirmizim.com/2012/09/essence-stay-natural-concealer.html

    YanıtlaSil
  6. Kadınlar günü indiriminde garatise uğradığımda essence'nin bb krem tarzında ürünü var mı diye sorduğumda hayır essence'in öyle bir ürünü piyasa daha çıkmadı yanıtını aldım galiba çalışanları biraz daha bilgilendirmek gerekiyor. :) Bunuda beğendim günlük kullanım için ideal olabilir. :)

    YanıtlaSil
  7. @eternalflame.. ben de sadece bağdat caddesinde bir şubede görüp aldım bunu.. diğerlerinde yoktu ama haklısın bilgileri yok çoğu zaman ürünler hakkında malesef..

    YanıtlaSil
  8. @minamati.. yok bunu diyorum ben tek renk diye.. başka renk de varsa görmedim.. buna benzer maybelline'de de var.. essence stick kapatıcılar şu ruj gibi olanların bir kaç renk tonu var..

    YanıtlaSil
  9. bu sıvı likit bir kapatıcıSoft Honey gibi renk tonları var 3-4 tane
    ama ruj gibi olanını dersen 2 tonunu gördüm aklında olsun.

    YanıtlaSil
  10. @minamati.. Renk tonlarına dikkat etmemişim o zaman şu indirim kargaşası bitsin de incelerim ..

    YanıtlaSil