10 Mart 2013 Pazar

Günün Ojesi Gabrini Mat no:07

Günaydın. Haftaya keyifli başlamış olmanızı diliyorum öncelikle ve hemen günün ojesine geçiyorum. Gabrini'nin geçen hafta aldığım mat mavi ojesi kadar güzel bir maviyi uzun süredir görmemiştim gerçekten. Hem mat yapıda ama tırnakta pırıl pırıl parlayan bir oje, bayıldım. Sürümü evet kabul ediyorum zor tabi bütün mat ojeler gibi ama sürünce de buna değdiğini görüyorsunuz.


Tırnakta kadife gibi durduğunu düşünüyorum, biraz da sürümü kolay olsa bu matların ne kadar iyi olacak.
Yüzükler yüzükler...

Böyle sevdiğim ojeleri süslemeden de duramıyorum. Daha sonra Instagram'da yayınlayacağım resim de bu olacak.

Bütün mat serileri almış olduğuma gerçekten çok memnunum, almasam aklım kalıyor ve ilk sürümde güzel olmayacakmış gibi durmasına rağmen sonradan çok güzelleşiyor. Yakında bir de matlaştırıcı top coat üzerine bir yazı yazacağım. Bakalım o nasılmış. Ama bu günün diğer yazıları hafta sonu alışverişleri ve makyaj üzerine olacak.
Sevgiler..

2 yorum: