14 Ağustos 2012 Salı

Mim Durumu var..

Bloglarda okuduğum bu mim olayının açıkçası benim yeni bloğuma da gelmesini hiç beklemiyordum. Ama yanılmışımmm.. Lily in the make up planet  bloğunun sahibesi sayesinde ilk mimi almış bulunuyorum. O nedenle kısa kısa da olsa cevaplamaya çalışacağım..

1-Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Düşüncesi bile hoş değil tabi ama sanırım sadece oğlumla geçiririm kalan zamanımı..

2-Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Neyseki hiç bir fobim, hiçbir takıntım yok. Hatta aşırı anti takıntı bir insanım.

3-Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

hahahah.. sanırım çok mutlu olabilirdim.. 

4-Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Güney Amerika veya Afrika'dan başlardım sanırım en ilgimi çeken yerler oralarda çünkü..

5-En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Neyseki böyle bir olay uzun zamandır olmadı, hatırlayamadığıma göre...

6-İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 

Hiç kurbağa öpmedim sanırım zaten prenslerden hoşlanmam ki..

7-Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Telefon, dudak kremlerim, kredi kartlarım..

8-Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz? 

Hayatım kitap olsa çok sıkıcı olurdu ama A walk in the Clouds filminin benim hayatım olmasını isterdim..

9-En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

Ay yaşasın oğlumu da alıp bu dünyadan çeker giderim valla arkama bile bakmam..

10-İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

hhahaha LV Chanel gibi mağazalardaki kendini mağaza sahibi sanan ve herkese tepeden bakan tezgahtarlara görünmeden istediğim gibi bakınırdım heralde..

11-Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?

Alışveriş ya da makyaj.. Bazen de oturup boş boş polisiye dizi izlerim iyi kafa dağıtır, gidip en iyi arkadaşımla konuşmak da iyi bir seçenek olur..


Bitti, fena değilmiş.. Siz ne düşünüyorsunuz.???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder