28 Ağustos 2012 Salı

Günün Ojesi Rimmel London 066 Cranberry Zest..

Günaydın.. Cuma günü ısmarlamış olduğum CG Neon serisinin iki ojesi henüz gelmediği ve elimde de sürülecek neon oje kalmayınca dün sevgili ojemrujumrimelimde gördüğüm Rimmel London'ın Fruties serisinden Cranberry Zest'i sürmeye karar verdim. Bu serinin kokulu olup olmadığına karar veremedim. meyve serisi diyor ama ojeler kokmuyor kesinlikle. Neyse ojemiz parlak pembe-fuşya gibi tabir edilebilecek bir tonda, çok canlı bir renk. Tam bir yaz rengi, özellikle yanık tene çok iyi uyuyor. Bu aralar herkes yanık yanık gezdiği için parlak renkler herkese daha cazip geliyor sanırım. Ojenin sürümü ve kuruması çok kolay ve iki katta tam rengini verdi. Bu bakımdan Rimmel London ojelerin kalitesi çok iyi zaten. Şimdi görsellere bakalım..




Rengin parlaklığına diyecek yok. Hiçbir ojeyi 1 günden fazla tutmadığım için kalıcılığı nasıldır bilemiyorum ama. Gerçi artık bütün ojelerin kalıcılıkları da gayet iyi sanırım. 
Bu arada bı aseton yasağını duymayan kalmadı sanırım. Bu bir yerde iyi zararlı kimyasalları bizden uzak tutmak adına ama onun yerine ne kullanacağımızı bilememek de kötü. Sanırım aseton içermeyen ürünler kullanılacak artık, zararlı olduğunu biliyorum ama yerine uygun bir ürün bulana kadar yine de biraz aseton stoklamakta fayda var sanırım. Bu hafta sonu FlorMar'da var olduğunu duyduğum alternatif oje çıkarıcıyı araştıracağım. Daha önce hiç böyle bir ihtiyaç duymadığım için ilgilenmemiştim ama artık ilgilenmek gerekiyor.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. kırmızı her zaman çok asil çok kadınsı duruyor ya..Aseton yasağını bende duydum.Belki daha sağlıklı bişey çıkar ve kendimizi zehirlememize gerek kalmaz?çok mu polyanna oldum acaba?:)

    YanıtlaSil
  2. @cosmotrend..umarım daha iyi sağlıklı bir ürün çıkar dediğin gibi.. ama hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil