27 Ağustos 2012 Pazartesi

Johnson’s Baby Bedtime


Doğal ve rahatlatıcı kokuların özel bir karışımını sunan Johnson’s baby Bedtime ile cildinizde 10 kata kadar daha fazla nem

Johnson’s baby bedtime yağ

Doğal ve rahatlatıcı kokuların özel karışımı olan NaturalCalm™ aroması içerir. Bedtime Yağ, bebek masajının yanı sıra bebeğinizin cildini nemlendirmek için de idealdir. Islak cilde uygulandığında kuru cilde uygulanan birçok losyona göre  10 kat daha fazla nemi hapseden Johnson’s Baby Yağı,  yağlılık hissi olmadan  mükemmel bebek cildi yumuşaklığı  veriyor.

Ambalaj Şekli: 300 ml
Tavsiye edilen tüketici  fiyatı 12,99TL


2 yorum:

  1. Seviyorum bunları kullanislilar ama tüy yapar dediler bir ara. İcinde tatli badem yagi varmis. Korktum biraktim bende.

    boyaynasiyansimiacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @boyaynasıyansımacısı.. ben sürekli kullanırım ve kesinlikle bir efsane o tüy yapma işi.. bütün hamilelik boyunca ve sonrasında da nemlendirme için kullanıyorum her banyoda..

    YanıtlaSil