26 Ağustos 2012 Pazar

Günün Ojesi Gabrini Elegant 328..

Günaydın.. Nihayet bayram ve sonrası tatili sona erdi ve işe döndüm. Hemen ilk olarak tatilin son günü sürdüğüm ama size tanıtmadan çıkarmayı istemediğim bu harika ojeyi tanıtacağım. Bunu da bir önceki Woo oje gibi Ayvalık pazarından 1 TL.'ye aldım ve harika bir neon turuncu çıktı. O kadar ki neredeyse CG ile yarışacak düzeyde bir renk. Plastik bitişli, çok kolay sürülüyor, kapatıyor ve kuruyor. Arıca CG'nin parladığı gibi de parlıyor, daha ne isterim. Sanırım bu Elegant koleksiyonunu rastladığımız yerde almak lazım artık. Görsellere bakalım..








Renk üzerinde kesinlikle bir oynama yapmadım ya da filtre kullanmadım. Direk 2 katta verdiği renk bu. Bu sene neon aşkımı bu ojeler çok iyi karşılayacak gibi duruyor. En kısa zamanda diğer renklerine de bakacağım bunun.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Rengin patlaklığından ekrana gözlerime kısarak bakarken birden ayni gözler yerinden fırladı. İlk resimdeki o yüzük ne güzel öyle! Bileklikler de ona keza!

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @boyaynasıyansımacısı.. teşekkür ederim.. o bilekliklerin çoğu pazardan alınmadır...:-))

    YanıtlaSil
  3. Bu tip ojelere bende önceden çok önyargılıydım. Ama bloglarda okudukça kendimde denedim ve gerçekten çoğu zaman güzel ojeler çıkıyor içlerinden:) Özellikle 1 Tl gibi ucuz fiyata satılıyor olmalarıda insanın elini götürmüyor değil:) Tam sezon modasına uymuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. @belemiraydın.. teşekkürler.. bu sene neon zevkimi böyle ucuza tatmin etmek iyi oluyor arada..:-))

    YanıtlaSil