16 Mart 2012 Cuma

Yeni China Glaze Ojelerim

Çarşamba günü bir delilik yaparak Gitti Gidiyor'dan 7 tane China Glaze oje aldım. BeautySale ve DenizRio adlı satıcılardan daha önce de alışveriş yapmıştım zaten, bu nedenle rahatça siparişlerimi verdim. İyi de yapmışım çünkü her iki satıcı da aynı akşam ürünllerimi kargoya vermişler ve Perşembe günü ojelerim geldi. Bu China Glaze ojelerde kesin bir büyü falan var çünkü insan aldıkça almak istiyor bunlardan. Şu anda öğrendiğime göre de yeni koleksiyon çıkarmışlar ve benim daha öbür koleksiyonlardan almak istediğim bir sürü oje var ne yapacağım bilemiyorum.
Dün akşam hangi ojeyi süreceğim diye küçük çapta bir kriz yaşadım. En sonunda da harika bir petrol mavisi olan First Mate'i sürmeye karar verdim. Tabi sadece o kesmedi beni ve üzerine önce KleanColor'un 233 mavi simleriyle süsleme yaptıktan sonra, sünger baskı yöntemiyle de Cherish sürdüm. Tabiki aklım diğer ojelerde kaldı.
Şimdi ojeleri aşık olma sırasına koyarsak;

İlk sırada Lubu Heels,


İkinci sırada Gussed Up Green,


Üçüncü sırada Bermuda Escape,


Dördüncü sırada First Mate,


Beşinci sırada Gothic Lolita,



Altıncı sırada Watermelon Rind,



Ve yedinci sırada da Cherish olarak sıralıyoruz.
Yarın St. Patrick günü şerefine de, Gussed Up Green adlı ojeyi sürmeye karar verdim. Tabi seni bu kadar oje kesmedimi hala diye soracak olursanız, cevabım hayır olacak..:-)) Hala pek çok China Glaze'de gözüm var, özellikle de Hunger Games koleksiyonunda. Kendileri Gitti Gidiyor'a düştükleri anda benim olacaklar.



Sevgili China Glaze'lerim toplu halde..



Bu da First Mate'in flaşla görünümü.










Bunlar da tırnaklarımdan muhtelif görüntüler. Ojelerin tümü hakikaten çok güzel, ama herzamanki gibi sürerken biraz taşırmışım sabırsızlığımdan.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder