12 Mart 2012 Pazartesi

Nude şampuan

Malesef saçlarım ince telli ve yağlı. Ne kadar isterdim şöyle hiç yağlanmayan, bir fön çektirdinmi 2 hafta giden, hacimli, ahenkle danseden saçlara sahip olmayı ama nerdee.. O nedenle şu Türkiye üzerinde ve gittiğim, gezdiğim yerlerde almadığım, denemediğim şampuan kalmadı. Bir tanesini kullanmaya başlıyorum, bir süre iyi gidiyor tam yağlanmayı azalttı, kepeği kesti diyorum hoop saçım daha beter oluveriyor. Tabi ben de derhal o şampuanı kullanmayı kesiyorum. Saçıma ne bakımlar yaptırdım, ne maskeler sürdüm yok hiç biri uzun vadede kar etmiyor.
En son bu Nude şampuanın adını ve methini duyunca deneyeyim dedim. Şampuan Gratisde deneme boyu olarak mevcut. Ben de onu alıp denemeye başladım. Dün akşam itibariyle 3. kullanışım. Saçlarım ahenkle dans etmiyor ama yağlanması azaldı. Ama kepeklenmeyi kesmedi ve saçım iyice mat oldu. Yani bu şampuandan da dört dörtlük bir sonuç alamadık. Ama bitene kadar devam edeceğim artık belki bir süre kullanmak gerekiyordur. En azından bunun içinde parapen gibi zararlı madde olmadığını biliyorum.


Benim denediğim boyalı saçlar için nemlediririci özellik taşıyan şampuan. Saçlarımın boyasını korurmu bilemem, bu konuda hiç bir şampuanı pek başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim ama nemlendirme özelliği çok yok diyebilirim.
Yeni ve farklı şampuanlar çıktıkça denmeye devam edeceğim mecburen. Sizin bir öneriniz varsa beklerim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder