22 Mart 2012 Perşembe

Golden Lady oje

Günlerdir güzelim China Glaze'lerimi sürmekten uzun zaman önce denemek için aldığım tek Golden Lady ojemi sürmeye fırsatım olmamıştı bir türlü. Geçen akşam en sonunda biraz da merakımdan ojeyi denemek istedim. İlk izlenim olarak, fırçası güzel, sürümü kolay ve en önemlisi bazı ojelerde yer alan o geniz yakan oje kokusu yok. Ayrıca kolay da kuruyor ve kapatıcılığı da gayet iyi. Ben genelde bütün ojeleri tam kapatsın ton farkı yapmasın diye 3 kat sürüyorum, bunu da öyle sürdüm. Golden Lady pek çok özelliği nedeniyle tercih edilebilir. Ama henüz Flormar veya Pastel'le yarışacak kadar renk çeşidi göremedim. Zamanla artacaktır sanıyorum. Benim aldığım gri rengin çok benzerleri Pastel, Flormar veya Gabrini'de de var. Ama her markanın her renginin kendine has bir ışıltısı oluyor, o nedenle ayırım yapmadan hepsinden almak lazım diyorum.




Bunları  akşam flaşla evde çektim.




Bunları da gündüz servisimi beklerken flaşsız çektim. Mat görünümlü güzel bir gri. Golden Lady ürünlerini daha fazla alabilirim artık.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder