13 Ocak 2015 Salı

Hediye Zamanı..

Evet yine hediye zamanı geldi, ben geriden geliyorum ama bu benim doğum günüm şerefine olacak. Hemen neler varmış bakalım.

Toplu olarak bakarsak; Dermokil nemlendirici ve maske paketi, Pastel Kozmetik maskara ve göz kalemi, B&BW'den bayıldığım bir body sprey ve Essie'den de bir oje hediye etmek istiyorum bu sefer size.

Hafta sonu yaptığım ve burada bahsettiğim B&BW alışverişimle beraber aldım. Kokusuna bayıldım diyebilirim. 

2014 yılının son haftası katıldığım Dermokil lansmanında tanıtıla ve çok beğendiğim bu maskeyi ve nemlendiricisini de çok beğenerek kullanıyorum.

En son olarak da ülkemizden çekilen Essie'nin Super Bossa Nova isimli rengini hediye etmek istiyorum.

Çekilişi çok uzatmak istemiyorum, daha önümüzde Sevgililer Günü var. O nedenle 2 Şubat 2015'de bitsin diyorum. Tabi şartlar yine aynı, sadece blogu izlemeniz ve bu postu altına yorum bırakmanız yeterli olacak. Tabi çekilişi herhangi bir sosyal medya hesabınızda duyurup beni instagram hesabımdan da takip ederseniz sevinirim ama çekiliş içi şart değil.
Evet herkese bol şans diliyorum..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder