15 Ocak 2015 Perşembe

dermokozmetik.com'dan gelenler..

Yeni tanıştığım bir site olan dermokozmetik.com denemem için bana bu 2 ürünü göndermişti. Ürünlerden bir tanesi çeşitli  ürünlerini ve özellikle nar özlü serisinin yüz yıkama köpüğünü daha önceden bayılarak kullandığım bir marka olunca hemen Dr. Murad Essential C yüz yıkama jelini kullanmaya başladım. 

dermokozmetik
Ancak bu yazıda Dr. Murad Essential C yüz yıkama jelinden değil, Nuxe Naturel Cristal dudak kreminden bahsedeceğim.

Nuxe Cristal lip care

Nuxe'un değişik ürünlerini ara ara kullanmış olmama rağmen renkli kozmetik ürününü ilk defa kullanıyorum. Bu SPF 15 içeren dudak balmlarının ününü de bayadır duyuyorum. O nedenle bunu da alır almaz hemen sürünüp, denedim.

Nuxe Cristal lip care

Aslında rengi itibari ile bence pek kışlık bir renk değil. Çünkü kış aylarında hepimiz gibi benim de elim koyu renklere gidiyor. Ama verdiği yumuşaklık ve bakım açısından da tam kış aylarına uygun bir ürün diyebilirim. Dudağı kalın ama yağsız ve yapış yapış olmaya bir tabaka ile kaplayıp resmen korumaya alıyor. 


Nuxe Cristal lip care

Çok hafif, belli belirsiz bir rengi var, yaz aylarında varla yok arası bir makyajın tamamlayıcısı olabileceği gibi, kış aylarında dudaklarınızı soğuktan korumak için de kullanabilirsiniz. Ayrıca koyu ve mat rujların altına baz olarak da sürülebilir. Tabi o zaman rujun rengini daha hafif gösteriyor.
Tabi her dudak balmı gibi benim için pek kalıcı olamadı. Ama ben sık sık ruj ve balm tazelemekten şikayetçi olmuyorum. Zaten bunları sık sık tazelemezsek asla bitmezler.

Sitede bulunan Nuxe  ürün skalasına  buradan, benim daha önce yazdığım dermokozmetik.com yazısına da buradan bakabilirsiniz.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Nuxe renkli kozmetik ürünlerini ben de merak ediyorum. Bu arada Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızsalşeyler.. blogu izlemeye aldım.. bu arada bu blog benim yedek blogum gibi .. esas olan audreyinsekerleri.blogspot.com.tr

      Sil
  2. Merhaba canım 8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligine bekliyorum katılmanı sevgilerle caanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beautybeybi çok teşekkürler ama böyle etkinliklere katılmıyorum ben..

      Sil
  3. kokusu yeter :))))

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  4. nemlendirmesi güzel anladığım kadarıyla ama zaten soluk bir beyaz tenli olarak böyle renkler bana hiç yakışmıyor :( halbuki ne güzel açık nude tonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet bana da çok olmaz ama yazın ağır rujlar yerine hemen bunu sürüp çıkabiliyorum..

      Sil
  5. Nuxe gözaltı kremini kullanmıştım memnun kaldım. Bunun da rengi bana göre değil ama dudakları koruması güzel.

    YanıtlaSil
  6. Nuxe gözaltı kremini kullanmıştım memnun kaldım. Bunun da rengi bana göre değil ama dudakları koruması güzel.

    YanıtlaSil
  7. Psikolog Abla'nız artık burda... Hepinizi bekliyorum!
    psikologabla.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  8. Psikolog Abla'nız artık burda... Hepinizi bekliyorum!
    psikologabla.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  9. Tam benlik bir ürün arkadaşım, kılın dudaklarım sürekli çatlıyor, sevindim bak, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı nuxe'un dudak balmları da güzeldir tavsiye ederim..

      Sil
  10. Merhaba blogunuzu kesfetyim blogumada neklerim

    YanıtlaSil
  11. Sürekli balm tazelemek zor gelir bana ama dediğin gibi yapmazsan da bitmiyor. .

    YanıtlaSil