25 Nisan 2013 Perşembe

Yeni Zara Ayakkabı..

Bu ayakkabıyı  Zara'dan sezon başında ama uygun hir fiyata aldım. Genelde Zara ayakkabılar ayağıma olmaz hatta rahatsız eder ve beni aldığıma pişman eder ama bu hoşuma gitti ve ayağıma da uyunca düşünmeden alıp attım bir kenara. Yaz gelsin zevkle giyeceğim, bu sene zaten turuncuya takmış vaziyetteyim çok denk geldi fiyatı da 100 tl idi. Zara sezon ürünü için uygun bir fiyat bence.


Topuklar tam istediğim gibi ne çok uzun ne de kitten heel denilen bebek topuklarından, orta karar ve yürümesi de kolay. Bu aralar öğle arasında sahilde yürüyüşe de başladığım için genelde yanımda spor ayakkabı da oluyor yani rahatsız ederse çıkarır onları giyerim diyorum.

Sezon trendi sivri burun ve bilekten bant da mevcut. 

Akşam üstü çektiğim için ayaklarım biraz şişmiş, normalde bu kadar sıkı olmuyor ayağıma. Zaten sağ ayağım sola göre biraz daha yüksektir benim, lisedeyken üzerinden araba geçmişti o nedenle o ayağım mutlaka her ayakkabıdan biraz fırtlar..

Bu da yandan duruşu.. 

Hem iş yerinde hem de gece çıkarken giyilecek bir ayakkabı, ayrıca renginin de şeker gibi olmasını çok sevdim. 
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder