20 Şubat 2013 Çarşamba

Dior Dudak Kalemi no: 973..

Bir zamanlar Dior hastalığım vardı, gerçi bu hastalık her an nüksedebilir bu aralar. Dior'un makyaj ürünlerini gerçekten çok memnun kalarak kullanıyorum ve hepsi de birbirinden güzeller. Bu kalemi de yine makyaj uygulamalarından birinde beğenip almıştım. Sanırım 2 sene falan olmuştur, sonra nedense bir kenarda kalmış. Şimdi yeniden kullanmaya başladım ve rengini ve kalitesini bir kere daha takdir ettim.

 Renk bordoya dönen koyu bir kırmızı, ben genelde bunu dudak kalemi yerine ruj olarak kullanıyorum. Kalem iki uçlu, bir ucunda da rengi dağıtmak için fırçası yer alıyor.

 Rengi burada daha net görülüyor.

Dudağımda da görülmesi için oldukça koyu renkli bir uygulama yaptım, aslında rengin tonu daha açık olarak da ayarlanabiliyor tabi.

Rengin adına da baktığımda kalemin üzerinde Violet-Myrtille-Blackberry-Mauve yazıyor. Rengin 4 adımı var yoksa değişik dillerde mi dedim ama hem blackberry, hem mauve, hem de violet ingilizce, nasıl isim bu karar veremedim.Neyse elimizde numarası da var neyse ki.
Sevgiler..

2 yorum: