28 Şubat 2013 Perşembe

Benim de Sürmem Var..

Eskiden kadınlar gözlerinin içine sürme çekerlermiş, hala çekenler var sanırım ben de bir aralar çok merak salmıştım. her makyajda mutlaka kullanırdım. Kajal'ın sürmeleri pek meşhurdu, onlardan da almıştım değişik renkler, hala da var sanırım. Sonra FlorMar falan da çıkardı sürme benzeri ürünler. Ama 2 sene önceki GAP turumuzda ben Mardin'den üstelik de bir sokak satıcısından ikili sürme almıştım. Bunlar sanırım o zaman Suriye'den falan geliyormuş. Fiyatı 5 TL. idi yanlış hatırlamıyorsam. Kullanımı çok kolay, bilenleriniz vardır, ürünü ruj gibi ama yan tutup gözün içine direk çekerek sürüyorsunuz.


Çift taraflı bir ruja benziyor, ambalajı plastik ama çok da çabuk kırılıp bozulacak kadar kötü değil. Bir tarafı siyah hem de simsiyah, bir tarafı da tam benim sevdiğim ve asıl kullandığım renk olan çok yumuşak bir çukulata kahvesi. Aldığım zaman sürekli kullanıyordum bunu, sonra çantaya atmışım ve unutmuşum her zamanki gibi. Geçen gün bulunca yeni almış gibi mutlu oldum. Göz içine sürme veya kalem çekmek zaten küçük olan gözümü daha küçük gösterme riski taşıyor ama yine de gözümü sürmelemeyi severdim ve seviyorum. Şimdi aklıma geldi, bunu kullanarak bir makyaj yapmak ve göstermek istiyorum, bakalım siz ne diyeceksiniz..
Sevgiler..

11 yorum:

  1. bir ara yoğun sürme takıntım vardı. Bayağı araştırıp yazmıştım.(http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/05/ilk-surme-denemem.html)
    bir süre sonra unuttum..şimdi yazını okuyunca hatırladım, tekrar günyüzüne çıkartacağım sürmelerimi :)

    YanıtlaSil
  2. @nilgün.. okudum yazını çok da güzel bir makyaj olmuş.. hakikaten sadece sürme-rimel ile süper bir makyaj olabiliyor..

    YanıtlaSil
  3. çok şıkmış ambalajı falan. ben de bir ara interneten gerçek arap sürmesi diye almıştım ama hiç kullanmadım alana kadar hevesim geçmiş :) bu haftasonu kullanmaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  4. Hiç kullanmadım zaten siyah renkle yapılan göz makyajınida pek sevmem, eskiden bunların hakikisi kömür tozundan yapılıyormuş, gozdeki mikroplanmaya ilaç gibi iyi geliyormuş, cook eskiden babannem hacdan getirmişti, küçüğüm diyede bana vermemişti, cok üzülmüş ve bozulmuştum sanırım yıldızımız bu sebeple barışmıyo :))

    ama kahverengi olanını cok beğendim. Kolay kolayda gözden çıkmıyor diye biliyorum. Dogrumu Audreycim?

    YanıtlaSil
  5. ben de hacıdan gelen toz şeklinde olanlardan kullanıyordum, özellikle tatile gidince denizde havuzda falan iyi oluyor ama o çok toz gözümü acıtıyo bu ruj gibi çok iyimiş valla cnm. Arabistan'a giden olsa da aldırsak:P

    YanıtlaSil
  6. @denizdenerde..evet ben de hafta sonu kullanacağım makyajımda..

    @gülbeşeker.. Evet düzgün sürülürse hiç çıkmaz gözden.. Siyah makyajı ben de çok sevmem ama siyah kısmı yumuşatarak kullanıyorum bazen.. Babanene kızma artıkk :))

    @melislicious.. Toz olanı kullanmak zor olur heralde kajalınkiler de oldukça kullanışlıdır onları da çıkarayım ortaya bari :))

    YanıtlaSil
  7. lise yıllarımda bende kullanırdım aktardan alırdım 2 3 tane bitirmişliğim var kalemden daha pratik geliyordu ama içerik bakımından çok kötü olduğunu duyduğumdan beri hiç kullanmadım=((

    YanıtlaSil
  8. ben hiç kullanmadım ya =/ aşırı merak ettim şuan. nereden bulabiliriz :D

    YanıtlaSil
  9. @begumsalurvan.. Bunun içeriğini bilemiyorum tabi ama aktardaki kadar kötü olduğunu sanmam en azından bende bir zararı olmadı..

    @Smektepli.. Bunu bulabileceğimi sanmam ama bazı kozmetik depolarında ve sanırım flormarda sürme benzeri ürünler var..

    YanıtlaSil
  10. hakkatten sürme süresim geldi..çok severim simsiyah göz sürmelerini..böyle birşey bulsamda alsam vallahi...

    YanıtlaSil
  11. @demettokgöz .. sürdüm ben bugün yine makyaj örneği geliyor..:-)) o heryerde bulunan markayı da çıkardım yazacağım ..

    YanıtlaSil