14 Kasım 2012 Çarşamba

Tanaçan Kozmetik Hediyelerim..

Tanaçan Kozmetik ziyaretim esnasında aldığım ve hediye ojeler dışında iki adet de minik hediyem oldu. Biri Tanaçan'ın kendi yoğun nemlendiricili el ve ayak kremi. 75 ml.'lik, güzel ve yoğun bir krem. Kış aylarında oldukça işime yarayacaktır. Diğer bir hediyem de güzel bir törpü oldu. Manikür yaptırırken artık malum herkesin kendi aletleri özel olmalı, benim de pensim ve törpüm vardı ama bu törpü de şimdi maniküre giderken yanımda gelecek. Ayrıca beni sevindiren başka bir şey de bu tırnak kartelalarını da almam oldu. Bunları uzun zamandır istiyordum ama hiç bir kozmetik deposunda boş olarak bulunmuyor. O nedenle 2 adet alıp, oje denemelerimi yapmak için kullanacağım.


Ojelerimi de burada güzelce sıraladım. Bu sefer elim hep koyu renklere, özellikle mavilere gitti. Tabi kış aylarının bu seçimde büyük etkisi var, yaz olsaydı mevsim eminim farklı seçimler yapardım. Ama şimdilik bunlardan çok memnunum.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ben de mavi ojeyi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canımmmm :*
    bekliyoruz fotolarııı :))

    YanıtlaSil
  3. @ırmak... bütün mavileri almak istiyorum gördüğüm..:-))
    @kontes.. en kısa zamanda hepsini yayınlayacağım..

    YanıtlaSil
  4. Ojelerin renkleri çok güzel duruyor. Bu arada renk kartelasını çok kullanma yaaa... Ellerinde görelim ojeleri :))

    YanıtlaSil
  5. @makyajlı haller..:-)) tamam canım merak etme onu sadece kendim denemek için aldım renkleri..

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım, ojelerin rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. güzeller güle güle kullan :) ben az kalsın bu firmaya işe başlıyordum :)

    bu arada bloğumda çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  8. Pek guzeller canim, gule gule kullan hepsini. :)
    Torpu hakkinda ozel bir post bekliyorum mumkunse... :)

    YanıtlaSil
  9. @sevda s. teşekkürler..
    @Samira'slifeandstyle..zor bir işleri var çalışma tempolarını gördüm.. bloguna hemen bakıyorum ..
    @Tannesi.. teşekkürler.. ilk manikürümde hemen ayrı bir yazı yazacağım bu konuda..

    YanıtlaSil