12 Şubat 2012 Pazar

Flormar magnetik oje

Cumartesi gunu Flormarin Bagdat Caddesindeki magazasindan 3 adet magnetik oje aldim. Daha once de Golden Rose'un ojesini kullanmis ve memnun kalmistim, o nedenle Flormar da cikarinca hemen denemek istedim.
Ancak Flormarin diger oje ve urunleri oldukca basarili olmasina ragmen magnetik ojesini Golden Rose kadar basarili bulmadim. Her tirnagima ancak birkac denemeden sonra magnetik cizgileri yapabildim ve bazilarinda da yarim yarim cizgilendi tirnaklarim. Buyuk ihtimalle miknatisinda bir sorun var cunku sol elimi yaparken Golden Rose'un magnetini kullandim ve dsha rahat oldu diyebilirim. Aldigim 3 ojenin birini arkadasima hediye ettim, gri olanini denedim ve yesil olanini da deneyip fikrimi yazacagim. Simdilik Flormarin renkleri daha guzel olmakla birlikte Golden Rose daha basarili diye dusunuyorum.
Bir de kullanim talimatlarinin yer aldigi minik kagitta birak Turkceyi İngilizce talimat bile yoktu bunu da garpsedim dogrusu.. Hadi Turkce yazilamadi diyelim ama İngilizce talimatin mutlaka yer almasi gerekirdi bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder